Поширені запитання
Noblesse пропонує широкий вибір годинників і ювелірних прикрас провідних світових брендів. Придбати вироби можна в одному з бутиків мережі у Києві, Харкові, Одесі або Дніпрі. На сайті noblesse.ua Ви можете зробити замовлення або попередньо підібрати виріб та призначити зустріч з консультантом у бутику для примірки та оформленню покупки (оформити попереднє замовлення)
На сьогодні на сайті можна ознайомитися з асортиментом, вартістю, підібрати потрібний розмір, та замовити доставку виробу в один із бутиків мережі. Оплата замовлення здійснюється безпосередньо у бутиках Noblesse або картою на сайті.
Для зв'язку з консультантом Ви можете самостійно зателефонувати на номер колл-центру: +380 44 334 4292.
Також Ви можете залишити заявку на примірку в бутику і найближчим часом один з наших фахівців зателефонує Вам.
Для призначення зустрічі Вам необхідно вибрати товар, додати його у кошик, заповнити заявку із зазначенням контактних даних. Після цього найближчим часом наш консультант зв'яжеться з Вами для узгодження деталей замовлення, зручного часу візиту й бутика.
Оплата здійснюється в національній валюті в бутиках мережі Noblesse або картою на сайті noblesse.ua.
Ви можете забрати замовлення в одному з бутиків мережі Noblesse. Їх адреси та розклад роботи доступні у розділі Бутики https://noblesse.ua/boutiques.
Так, на всі годинники та ювелірні прикраси діє гарантія виробника. Гарантійний термін визначає виробник. Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі безкоштовний ремонт або заміна вироба.
Умови гарантійного обслуговування:
- виріб надано у встановлені терміни гарантійного обслуговування;
- виріб надано в повній комплектації;
- Ви дотримувалися всіх правил експлуатації виробу, які вказав виробник;
- Ви не ремонтували виріб самостійно;
- пошкодження сталося з вини виробника (встановлюється експертизою).
Для того, щоб скористатися послугами гарантійного обслуговування, Вам необхідно мати:
- заповнений гарантійний талон;
- товарний чек;
- паспорт, що посвідчує особу покупця.
Гарантія не поширюється на:
- дефекти і пошкодження, викликані неправильним або недбалим поводженням, зміною, переробкою, розбиранням, модифікаціями або ремонтом, а також обслуговуванням, роботами або ремонтом, виконаними несанкціонованими особами;
- поточне обслуговування і чищення, а також природний знос і старіння.
Згідно із законодавством України, годинники і ювелірні вироби входять до списку товарів, що не підлягають поверненню та обміну.
Компанія Noblesse має власний сертифікований сервісний центр з ремонту та обслуговування складних механічних годинників, який облаштований і функціонує відповідно до європейських стандартів. Сервісний центр спеціалізується на усіх видах ремонту – від усунення незначних пошкоджень до повного циклу діагностики та відновлення корпусу і механізму
Ви можете зв'язатися із сервісним центром або записатися на обслуговування за телефоном +380 44 334 4292 або на сайті.У мережі та на сайті Noblesse представлений Outlet – група товарів попередніх колекцій із постійними знижками до 60%. Також в бутиках діють акції та знижки на деякі нові колекції та вироби. Актуальна інформація про акції та знижки доступна у наших консультантів
Увійти
Зареєструватися
Ви можете додавати товари у розділ "Обране", переглядати історію замовлень, дізнаватися першими про нові надходження, акції та знижки
Відновити пароль
Вкажіть вашу електрону пошту - і ми надішлемо посилання для відновлення паролю
Залишився один крок
Посилання для підтвердження реєстрації було відправлено на пошту
Відновити пароль
Посилання для відновлення пароля було відправленно на пошту