Mikimoto
Ймовірно, у світі немає жінки, у якої назва бренду Mikimoto не викликала б жодних емоцій. Легендарна японська марка стала частиною світової ювелірної історії завдяки унікальним прикрасам із перлів у класичному стилі. Засновник бренду Мікімото Кокічі не тільки досяг успіху в штучному вирощуванні розкішних перлів, за що його називали “королем перлів», а й зарекомендував себе як талановитий винахідник, підприємець і гордість нації.
Із раннього дитинства Мікімото любив спостерігати за пірнальниками, які діставали перли з морського дна, і вже тоді почав цікавитися цим перламутровим каменем. Дізнавшись, що в Китаї займаються вирощуванням річкових перлів, він придбав невелику ферму для розведення перлових устриць на острові Одзіма, де й експерементував разом зі своєю дружиною, намагаючись удосконалити процес «вирощування». У 1893 році на фермі Мікімото виросла перша перлина напівкруглої форми, а ще за три роки японець оформив свій перший патент. У 1899-му винахідник відкрив свій перший магазин в Токіо, а в 20-х роках минулого сторіччя його компанія стала офіційним постачальником дому імператора. Після цього Мікімото приступив до створення власної ювелірної фабрики.
Офіційний сайт Mikimoto і сьогодні пропонує своїм клієнтам перли, у яких просто немає конкурентів. Для створення чудових прикрас у компанії використовують тільки ті камені, що пройшли суворий контроль і можуть похвалитися досконалою поверхнею, формою, розміром, кольором, блиском і товщиною перламутрового шару. Крім перлин еталонної округлої форми, у колекціях марки можна зустріти обриси «овал», «сльоза» і «бароко».
Сьогодні Mikimoto – одна з небагатьох компаній, яка реалізовує всі етапи виготовлення прикрас самостійно: вирощує перли, опрацьовує дизайн майбутніх виробів, створює їх і продає. Ювеліри бренду приділяють велику увагу якості поверхні перлин. У виробництво відбирають тільки ті камені, на поверхні яких відсутні плями природного походження. Товщину перламутрового шару перевіряють шляхом просвічування перлин рентгеном. Екземпляри із тонким шаром не використовують. Вироби Mikimoto купити прагнуть колекціонери і поціновувачі ідеальних форм та розкішного мерехтіння. Неповторна палітра перлин бренду змінює свій колір від білого до сріблястого і блакитного, від персикового до відтінку шампань, від чорного до коричневого і сірого графіту.
Японська компанія в наші дні – це імперія, в яку входять наукові лабораторії, ферми, бутики і ювелірні майстерні. Наш сайт пропонує неймовірний асортимент різноманітних прикрас, починаючи з традиційних ниток перлів і сережок-пусет, закінчуючи складними ювелірними виробами, справжніми прикладами ювелірної високої моди.
Увійти
Зареєструватися
Ви можете додавати товари у розділ "Обране", переглядати історію замовлень, дізнаватися першими про нові надходження, акції та знижки
Відновити пароль
Вкажіть вашу електрону пошту - і ми надішлемо посилання для відновлення паролю
Залишився один крок
Посилання для підтвердження реєстрації було відправлено на пошту
Відновити пароль
Посилання для відновлення пароля було відправленно на пошту