Поширені запитання

Я вирішив купити годинник або ювелірні прикраси. Як це зробити?

Noblesse пропонує широкий вибір годинників і ювелірних прикрас провідних світових брендів. Придбати вироби можна в одному з бутиків мережі у Києві, Харкові, Одесі або Дніпрі. На сайті noblesse.ua Ви можете зробити замовлення або попередньо підібрати виріб та призначити зустріч з консультантом у бутику для примірки та оформленню покупки (оформити попереднє замовлення)

Чи можна купити годинник і ювелірні прикраси через сайт без відвідування бутика?

На сьогодні на сайті можна ознайомитися з асортиментом, вартістю, підібрати потрібний розмір, та замовити доставку виробу в один із бутиків мережі. Оплата замовлення здійснюється безпосередньо у бутиках Noblesse або картою на сайті.

Як я можу зв'язатися з консультантом для отримання інформації?

Для зв'язку з консультантом Ви можете самостійно зателефонувати на номер колл-центру: +380 44 334 4292.
Також Ви можете залишити заявку на примірку в бутику і найближчим часом один з наших фахівців зателефонує Вам. 

Як я можу призначити зустріч у бутику?

Для призначення зустрічі Вам необхідно вибрати товар, додати його у кошик, заповнити заявку із зазначенням контактних даних. Після цього найближчим часом наш консультант зв'яжеться з Вами для узгодження деталей замовлення, зручного часу візиту й бутика.

Які способи оплати доступні?

Оплата здійснюється в національній валюті в бутиках мережі Noblesse або картою на сайті noblesse.ua.

Як я можу отримати своє замовлення?

Ви можете забрати замовлення в одному з бутиків мережі Noblesse. Їх адреси та розклад роботи доступні у розділі Бутики https://noblesse.ua/boutiques.

Чи є гарантія на годинник і ювелірні прикраси?

Так, на всі годинники та ювелірні прикраси діє гарантія виробника. Гарантійний термін визначає виробник. Під гарантійним обслуговуванням мається на увазі безкоштовний ремонт або заміна вироба.

Умови гарантійного обслуговування:

  • виріб надано у встановлені терміни гарантійного обслуговування;
  • виріб надано в повній комплектації;
  • Ви дотримувалися всіх правил експлуатації виробу, які вказав виробник; 
  • Ви не ремонтували виріб самостійно;
  • пошкодження сталося з вини виробника (встановлюється експертизою).

Для того, щоб скористатися послугами гарантійного обслуговування, Вам необхідно мати:

  • заповнений гарантійний талон;
  • товарний чек;
  • паспорт, що посвідчує особу покупця.

Гарантія не поширюється на:

  • дефекти і пошкодження, викликані неправильним або недбалим поводженням, зміною, переробкою, розбиранням, модифікаціями або ремонтом, а також обслуговуванням, роботами або ремонтом, виконаними несанкціонованими особами;
  • поточне обслуговування і чищення, а також природний знос і старіння.
Як можна повернути або обміняти покупку?

Згідно із законодавством України, годинники і ювелірні вироби входять до списку товарів, що не підлягають поверненню та обміну.

Хто здійснює сервісне обслуговування годинників?

Компанія Noblesse має власний сертифікований сервісний центр з ремонту та обслуговування складних механічних годинників, який облаштований і функціонує відповідно до європейських стандартів. Сервісний центр спеціалізується на усіх видах ремонту – від усунення незначних пошкоджень до повного циклу діагностики та відновлення корпусу і механізму

Ви можете зв'язатися із сервісним центром або записатися на обслуговування за телефоном +380 44 334 4292 або на сайті.

Чи є у Вас знижки та акції?

У мережі та на сайті Noblesse представлений Outlet – група товарів попередніх колекцій із постійними знижками до 60%. Також в бутиках діють акції та знижки на деякі нові колекції та вироби. Актуальна інформація про акції та знижки доступна у наших консультантів